Castelló amplia el servei nocturn del TRAM durant les festes de Sant Pere
Amb motiu de les festes de Sant Pere a Grao, des de la nit del divendres 26 de juny fins al diumenge 5 de juliol, la Generalitat Valenciana reforçarà el servei nocturn entre Grao i l'UJI a petició de l'Ajuntament de Castelló.
El dispositiu especial començarà aquesta nit i es mantindrà fins al 5 de juliol, amb servei especial cada 30 minuts a partir de les 22.00 hores i prolongacions de fins a les 3.00 hores en sentit Grao-UJI i fins a les 2.30 hores en sentit UJI-Grao.
El regidor de Mobilitat, Gonzalo Romero, va explicar que aquesta ampliació facilitarà una mobilitat còmoda i segura durant les festes i permetrà que veïns i visitants disposin de més opcions per desplaçar-s'hi.
Romero va afegir que des de l'Ajuntament es va sol·licitar aquest reforç a la Generalitat Valenciana amb l'objectiu de respondre a l'augment d'usuaris que es produeixen durant aquests dies i fomentar l'ús del transport públic.
L´edil va assenyalar que comptar amb horaris més amplis ofereix una alternativa al vehicle privat, contribueix a reduir el trànsit i els problemes d´estacionament i millora la seguretat en els desplaçaments.
El servei ordinari del TRAM funcionarà diàriament entre les 7.00 i les 22.00 hores, amb una freqüència de pas de 12 minuts. A partir de les 22.00 hores s'activaran els serveis especials, els horaris dels quals variaran en funció del dia i del sentit del trajecte.
Remitido | Fotografies:

Amb la col.laboració de: