Comunitat Valenciana: El Govern destina 95 milions d'euros a la Comunitat Valenciana per a accions de formació professional


 
La Plana al Dia | Comunitat Valenciana | General | 27-08-2024
 

El Govern, a proposta del Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports, ha aprovat en el Consell de Ministres d'aquest dimarts la distribució de 95.802.565 euros a la Comunitat Valenciana per desenvolupar accions de Formació Professional dirigides a la població activa.

En total, les comunitats autònomes rebran 867,28 milions d'euros procedents dels Pressupostos Generals de l'Estat, dels quals 696,5 milions d'euros estaran destinats a oferta formativa per a treballadors desocupats; 145,9 milions per a formacions de treballadors ocupats; i altres 24,8 milions a programes específics convocats per les CCAA, tant per a treballadors ocupats com per a desocupats.

Des de l'any 2020, el Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports ha augmentat en un 35% aquests fons dirigits a la formació de la població activa.

El nou sistema de Formació Professional ofereix una àmplia varietat de formació de diversa tipologia i durada, acreditables i acumulables, amb l'objectiu d'adaptar-se a les necessitats i circumstàncies dels treballadors.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana