FACUA Comunitat Valenciana i Escola Valenciana signen conveni per defensar els drets de la comunitat educativa com a consumidors
FACUA Comunitat Valenciana i la Fundació Escola Valenciana han signat un conveni estratègic de col·laboració per defensar els drets de la comunitat educativa en la condició de consumidors.
L´acord va ser subscrit pel president de FACUA Comunitat Valenciana, Doménec Bernad, i per la presidenta d´Escola Valenciana, Rosanna Martínez.
La iniciativa neix de la necessitat compartida d‟impulsar la defensa dels interessos dels joves en edat escolar i dels professionals de l‟ensenyament, considerats un col·lectiu vulnerable dins del mercat i la societat actual.
La col·laboració preveu campanyes de difusió i informació sobre drets a telecomunicacions, banca i assegurances, a més de promoure un consum responsable d'energia, aigua i lleure digital entre la joventut. S‟ha dissenyat un programa d‟actuacions prioritàries que inclou tallers per a alumnes i sessions formatives per a pares.
Finalment, l'acord estableix la creació d'una comissió de seguiment paritària que n'avaluarà anualment la implementació.
Remitido | Fotografies:
Amb la col.laboració de: