Els Ports: El PSPV-PSOE de Morella celebra el V Seminari 'La Morella que volem', un espai obert per a construir el futur de la ciutat entre totes i tots


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2025/10/251266_162022/1_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2025/10/251266_162022/2_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2025/10/251266_162022/3_M1.jpg
Fotografia /Galeria/2025/10/251266_162022/4_M1.jpg
La Plana al Dia | Els Ports | General | 23-10-2025
El PSPV-PSOE de Morella celebra el V Seminari 'La Morella que volem', un espai obert per a construir el futur de la ciutat entre totes i tots

El Partit Socialista de Morella celebrarà aquest divendres 24 i dissabte 25 d'octubre el V Seminari de l'Agrupació Local, sota el títol "La Morella que volem", un encontre obert que busca impulsar un projecte de futur per a la ciutat, de cara al 2027, a través del diàleg, la participació i la col·laboració oberta entre la militància socialista i la societat morellana.

El programa reunirà representants de l'àmbit local, acadèmic, social i econòmic, amb taules rodones sobre turisme, sectors productius, sector primari, serveis municipals, vivenda i participació ciutadana. L'objectiu és analitzar els reptes de la Morella actual i plantejar solucions concretes per afrontar el futur amb ambició i esperança.

Entre els participants destaquen experts en diversos àmbits com el sector primari, la restauració, l'urbanisme i el turisme, així com representants polítics tant locals com regionals.

El seminari ha estat coordinat per un equip mixt de persones militants i no militants, que han treballat juntes per a oferir un espai de reflexió obert, plural, participatiu i útil per a la ciutadania.

Des del PSPV Morella s'invita a tots els veïns i veïnes a participar en aquestes jornades, que són una crida a recuperar el diàleg, l'orgull de ciutat i l'esperança col·lectiva, amb l'objectiu de construir un projecte de futur per al poble.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana