Morella reclama a l'Ajuntament més suport per a associacions i col·lectius davant del malestar veïnal
El PSPV-PSOE de Morella ha traslladat el malestar i la decepció de diverses associacions i entitats locals que reclamen un suport més gran de l'Ajuntament per tirar endavant activitats que enriqueixen l'agenda festiva, cultural i esportiva del municipi.
El grup municipal socialista va demanar al ple ordinari una reacció immediata de l'equip de govern i un suport explícit a les demandes d'aquests col·lectius. La proposta va ser rebutjada, assegurant que el consistori ja cedeix espais i deriva les entitats a la Diputació.
Des del PSPV-PSOE es va subratllar que les demandes són totalment assumibles i que l'Ajuntament no es pot desentendre, ja que les associacions fan un treball crucial per a la societat morellana.
Rhamsés Ripollés Puig, portaveu socialista, va afirmar: 'Agraïm l'immens treball i esforç de totes les entitats que són un orgull per als veïns i veïnes de Morella. Traslladem i donem suport a les seves peticions'.
La formació també va assenyalar bloquejos i desinformació en diversos convenis de col·laboració. Tot i que el govern local ho nega, diverses entitats continuen sense saber quin serà el conveni d'aquest any i carreguen despeses d'exercicis anteriors.
Es va recordar que, després d'acordar condicions per proposar activitats, l'Ajuntament no compliria allò pactat, obligant els grups organitzadors a assumir determinades despeses.
El PSPV-PSOE va concloure destacant que el teixit associatiu és una de les grans fortaleses de Morella i que, gràcies a la seva tasca, hi ha propostes que beneficien socialment i econòmicament el municipi. "Continuarem traslladant i donant suport a les seves necessitats i reivindicacions per al benefici de tots", ha conclòs Ripollés Puig.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: