L´Ajuntament de Vall d´Uixó avança l´Escola d´Estiu per facilitar la conciliació familiar
L'Ajuntament de Vall d'Uixó ha avançat aquest any l'inici de l'Escola d'Estiu amb la posada en marxa de la preescola, un servei que ofereix activitats de lleure educatiu durant els dies 25, 26, 29 i 30 de juny i que facilita la conciliació familiar i laboral els dies previs a l'inici del programa.
En aquesta primera edició hi participen 112 nens i nenes, que desenvolupen les activitats a l'edifici de l'Escola d'Adults. El regidor de Serveis Socials, Jorge Marques, ha explicat que aquesta iniciativa respon a la demanda de moltes famílies que necessitaven cobrir els dies entre la finalització del curs i linici de lEscola dEstiu.
A partir del juliol començarà l'Escola d'Estiu tradicional, on s'han matriculat 425 nens i nenes d'entre 3 i 12 anys. El programa es desenvoluparà als CEIP Eleuterio Pérez i Ausias March. Aquest any, l'Ajuntament ha renovat el plantejament pedagògic amb la temàtica 'Amunt el teló!', que acostarà els participants a disciplines artístiques i creatives com la dansa, el teatre, la música, el circ, la pintura o l'expressió corporal.
A més, les activitats a l'aire lliure continuaran tenint un paper destacat, amb jocs d'aigua i dinàmiques adaptades a les temperatures altes pròpies de l'estiu. Marques ha assenyalat que volem que l'Escola d'Estiu sigui molt més que un recurs de conciliació, i que sigui també un espai per aprendre, desenvolupar la creativitat, gaudir de l'estiu i fer noves amistats en un entorn segur i divertit.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: