Nules suspèn els actes públics municipals fins el 15-N com a messures preventives davant la COVID-19
La Junta de Govern Local, davant de la situació derivada per la Covid-19 i el repunt de contagis registrat a Nules en les últimes setmanes, ha acordat prendre noves mesures per a frenar i previndre la propagació del virus en la localitat.
Per tant, fins al pròxim 15 de novembre es suspenen tots els actes públics municipals programats pels diferents departaments de lajuntament; i se suspèn també lautorització de cessió del saló multifuncional per a les activitats del CEAM. A més, es retarda linici dels programes corresponents a la Unitat Respir i Conviu, que estava previst començar en els pròxims dies, fins a l1 de desembre.
Així doncs, shan tancat els vestuaris tant del camp de futbol com del poliesportiu municipal, i no sautoritzarà el seu ús ni per als entrenaments ni per a les competicions.
Per altra banda, es va a reforçar els torns de la Policia Local, especialment els caps de setmana, per a controlar el compliment de les mesures de prevenció i distanciament social en aquelles zones on sha observat més incompliments, i vigilar també el toc de queda nocturn dictaminat per la Generalitat Valenciana.
Són mesures amb les que es vol reforçar les que han establert el Govern dEspanya i la Generalitat Valenciana que sampliaran segons evolucione la situació sanitària en els pròxims dies. En aquests moments la responsabilitat de cadascú de nosaltres és molt important, comenta lalcalde de Nules, David García.
Es vol també reforçar els missatges a la ciutadania, mitjançant el ban municipal i les xarxes socials, per a conscienciar a la població de limportància de complir amb totes les recomanacions que es fan des de les diferents administracions.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: