laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Nules

Tres orquestes d'Albacete, Madrid i Nules tanquen Sonoralma a Albacete

Tres orquestes d'Albacete, Madrid i Nules tanquen Sonoralma a Albacete
Cultura | 19-06-2026

El Festival Internacional d'Orquestes de GuitarrEs de Castella-La Manxa, conegut com Sonoralma, tanca la seua cinquena edició amb un gran concert d'entrada lliure a partir de les 12:00 hores al Museu Municipal d'Albacete. Participaran l'Orquestra de GuitarrEs de Madrid, l'Orquestra Laudística Daniel Fortea de Nules i l'Orquestra de GuitarrEs d'Albacete, organitzadora del certamen.

El festival s'integra en la programació del Dia Europeu de la Música i s'ha consolidat com l'únic festival espanyol dedicat íntegrament a aquest format musical. La regidora de Cultura d'Albacete, Elena Serrallé, va destacar que la música té la capacitat de convertir un lloc en punt de trobada i que Sonoralma ha convertit Albacete en un espai de referència per a intèrprets i aficionats arribats de diferents zones.

La directora de l'Orquestra de GuitarrEs d'Albacete, Olga Fernández, recordà a la presentació els orígens del certamen: va néixer de l'amor a la música i a la guitarra, amb l'objectiu de convertir la capital de Castella-la Manxa en un punt de trobada per a formacions de tota Espanya.

Remitido | Fotografies: Remitido

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana