El Festival Internacional d'Orquestes de GuitarrEs de Castella-La Manxa, conegut com Sonoralma, tanca la seua cinquena edició amb un gran concert d'entrada lliure a partir de les 12:00 hores al Museu Municipal d'Albacete. Participaran l'Orquestra de GuitarrEs de Madrid, l'Orquestra Laudística Daniel Fortea de Nules i l'Orquestra de GuitarrEs d'Albacete, organitzadora del certamen.
El festival s'integra en la programació del Dia Europeu de la Música i s'ha consolidat com l'únic festival espanyol dedicat íntegrament a aquest format musical. La regidora de Cultura d'Albacete, Elena Serrallé, va destacar que la música té la capacitat de convertir un lloc en punt de trobada i que Sonoralma ha convertit Albacete en un espai de referència per a intèrprets i aficionats arribats de diferents zones.
La directora de l'Orquestra de GuitarrEs d'Albacete, Olga Fernández, recordà a la presentació els orígens del certamen: va néixer de l'amor a la música i a la guitarra, amb l'objectiu de convertir la capital de Castella-la Manxa en un punt de trobada per a formacions de tota Espanya.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: