Onda culmina un mes d'activitats per la diversitat amb una lectura institucional pel Dia Internacional de l'Orgull LGTBI
Onda culmina un mes d'activitats per la diversitat amb la celebració de l'acte institucional i la lectura de la declaració promoguda per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), tancant el programa 'Onda tan diversa com tu'.
Durant les darreres setmanes, la ciutat ha acollit una programació adreçada a veïns de totes les edats que ha convertit la diversitat en un espai de trobada, aprenentatge i convivència a través de tallers, activitats participatives i propostes culturals, amb l'objectiu de fomentar el respecte, la igualtat i la inclusió.
La regidora d´Igualtat d´Onda, Marta Villanueva, ha destacat que la ciutat s´ha de basar en l´educació, la cultura i la convivència per avançar cap a una societat més lliure i igualitària, i que la diversitat forma part de la vida d´Onda, per la qual cosa l´Ajuntament seguirà impulsant iniciatives que generin espais segurs i representatius per a totes les persones.
La programació ha inclòs activitats per a públics de totes les edats, com ara el monòleg Gènere i figura, de Vidda Priego, que va utilitzar l'humor per convidar la reflexió sobre la igualtat i la diversitat; la celebració de l'Orgull amb l'actuació musical d'Hugo Marlo a la Font de Dins; i els actes institucionals celebrats amb motiu del Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia i del Dia Internacional de l'Orgull LGTBI+.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: