laPlanaAldia.COM

Les notícies de la teua localitat al moment

Diputación CS Castelló Burriana l'Alcora La Vall d'Uixó Onda Nules Vila-real Almassora Generalitat Valenciana Comunitat Valenciana Moncofa Borriol La Vilavella Les Alqueries Xilxes Eslida Segorbe Orpesa Vilafamés Torreblanca Benicarló Benicassim Peñíscola Cabanes Vall d'alba Tales Figueroles Les Coves de Vinromà Els Ports Almenara Betxí La Llosa Plana Alta Sant Joan de Moró Baix Maestrat Almedíjar Alfondeguilla Alt Maestrat Alt Millars Alt Palancia l'Alcalatén Plana Baixa
Alt Palancia

Geldo celebra la II edició del Titirigeldo

Geldo celebra la II edició del Titirigeldo
General | 14-06-2023

La localitat de Geldo, capital cultural valenciana del 2023, prepara el seu festival infantil Titirigeldo per segon any consecutiu. Aquest esdeveniment ple d'activitats lúdiques gratuïtes per als més menuts es durà a terme des del 16 fins al 18 de juny en diferents zones del municipi, incloent la Plaça del Forn, el Carrer del Joc o el Palau dels Ducs de Medinaceli.

La programació del festival inclourà tallers de reciclatge, contes, teatre, música, marionetes i espectacles de màgia per a gaudi de tots els xiquets i xiquetes de Geldo i de la comarca de l'Alt Palància.

L'esdeveniment començarà el divendres 16 de juny a les 18:30 h amb el taller teatralitzat 'Havia una vegada uns residus que no ho eren', ofert pel Servei d'Educació Mediambiental de la Diputació de Castelló a la Plaça del Forn. A més, dissabte 17 es farà un sopar de brossa per als més menuts al Carrer del Joc, entre altres activitats.

L'Ajuntament de Geldo ha informat que tot aquell que vulga gaudir del festival infantil Titirigeldo podrà fer-ho de manera totalment gratuïta i en un ambient divertit i familiar en companyia dels seus amics.

Remitido | Fotografies: Remitido

Darrers vídeos
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana
{}