Castelló: El PSPV reclama informes que han deixat a Begoña Carrasco sense complir la seua promesa de recuperar la bandera blava de la platja Serradal


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2025/5/244272_156806/1_M1.jpg
La Plana al Dia | Castelló | General | 12-05-2025
El PSPV reclama informes que han deixat a Begoña Carrasco sense complir la seua promesa de recuperar la bandera blava de la platja Serradal

El Grup Municipal Socialista de l'Ajuntament de Castelló ha reclamat hui en comissió d'estudi els informes sobre la valoració de la qualitat i serveis de la platja Serradal que han portat a quedar-se sense bandera blava en 2025. Aquest any, com es va donar a conéixer la setmana passada, onejaran 34 banderes blaves en les platges de la província de Castelló, de les quals dues, les del Pinar i Gurugú, corresponen a la capital de la Plana.

Tanmateix, l'Associació d'Educació Ambiental i del Consumidor (Adeac), organisme que s'encarrega de la concessió d'aquests guardons des de fa ja quatre dècades, ha decidit deixar sense bandera la platja del Serradal, la qual cosa demostra de nou el fracàs de Begoña Carrasco i la seua regidora de Turisme, Aranxta Miralles, incapaces de complir amb les seues promeses electorals.

Begoña Carrasco, com assenyala la regidora socialista Pilar Escuder, 'ha tornat a quedar en evidència, una vegada més, perquè la recuperació de la bandera blava per al Serradal va ser arma electoral durant la campanya de 2023 i formava part a més un dels aspectes destacats del seu programa electoral en l'àrea de turisme'.

No obstant això, 'han passat ja dos estius amb PP i Vox al capdavant del govern municipal, que han sumat dos absoluts fracassos i enganys a la ciutadania, potser perquè estan més preocupats pel postureig que per gestionar', es lamenta l'edil socialista.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana