La Diputació de Castelló destinarà 135.255,84 euros a Morella per reforçar la seguretat mitjançant la instal·lació de 12 cambres al terme municipal.
El pla, dins de la iniciativa Una província protegida, preveu col·locar tres càmeres al nucli urbà i distribuir la resta als nuclis d'Hostal Nou, La Pobla d'Alcolea, Ortells, Xiva de Morella i Herbeset.
El portaveu del PP a Morella, Jesús Ortí, va afirmar que es tracta de tecnologia d?última generació per vigilar els accessos i garantir la seguretat dels veïns.
El Partit Popular va valorar l'adhesió al pla de la Diputació, tot subratllant que implica beneficis per al municipi i per a l'interior de la província.
En total, la Diputació de Castelló invertirà 4,4 milions d'euros per a 115 municipis i, a la província, 181 nuclis de població queden coberts per 451 cambres.
La intervenció, consistent a reforçar la seguretat en una localitat amb població dispersa, s?emmarca en l?esforç de la presidenta de la Diputació, Marta Barrachina, per atendre les zones interiors.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: