Generalitat Valenciana: Bonig i Mazón creen una Comissió de Seguiment del PP en la FVMP que vigile el compliment del pla Alcem-ens


 

Galeria fotogràfica

Fotografia /Galeria/2020/10/196377_122008/1_M1.jpg
La Plana al Dia | Generalitat Valenciana | General | 07-10-2020
Bonig i Mazón creen una Comissió de Seguiment del PP en la FVMP que vigile el compliment del pla Alcem-ens

La Presidenta del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Isabel Bonig i el President de la Diputació d'Alacant i portaveu del Partit Popular en la Federació de Municipis i Províncies de la Comunitat Valenciana (FVMP), Carlos Mazón, han anunciat hui la creació d'una Comissió de Seguiment des del PP de la FVMP que supervise el compliment dels acords recollits en el pla ‘Alcem-ens’ per a la reconstrucció de la Comunitat Valenciana.

Així, han coincidit a posar en marxa “com més prompte millor” les 303 mesures acordades per les diputacions provincials, la FVMP, els alcaldes de València, Alacant, Castelló i Elx, el Fòrum de Municipis de l'Interior i la Comissió de Mancomunitats de la FVMP. “El pacte porta aprovat dos mesos i necessitem que s'execute sense dilació perquè la societat valenciana necessita respostes urgents”, han assenyalat.

Aquesta Comissió creada pel PP de la FVMP estarà coordinada per Carlos Mazón i estarà formada per tres alcaldes, un per cada província de la Comunitat Valenciana, que s'encarregaran d'analitzar i vigilar la posada en marxa de les mesures contingudes en el pacte i reclamar l'execució, agilitat i impuls de les propostes que afecten a cadascuna de les seues províncies.

D'aquesta manera Carmina Ballester, Alcaldessa d'Onda serà la representant de Castelló; Juanjo Berenguer Alcalde del Campello, serà el representant d'Alacant i Paz Carceller, Alcaldessa de Puçol, per València s'encarregaran de “fer una escolta activa de les necessitats dels municipis” per a conéixer si el Botànic està executant les mesures proposades en l'acord.

Es tracta, han destacat, que l'acord aconseguit per institucions i municipis, “no quede en una mera declaració d'intencions” sinó que “siga el full de ruta perquè la Comunitat puga tornar a posar-se en marxa. Volem que el document siga una eina efectiva i realista, a l'altura de les necessitats dels ciutadans, que estiga recolzat per una consignació pressupostària i que compte amb un calendari d'execució.

Aquesta decisió s'ha pres coincidint amb la celebració de la Junta de portaveus de la Federació de Municipis i Províncies de la Comunitat Valenciana on també ha abordat la possibilitat de crear una Comissió formada per tots els grups polítics. Així, des del P de la *FVMP s'ha sol·licitat que dins de la mateixa es nomene a responsables de cadascuna de les àrees contingudes en l'acord perquè puguen exercir la seua labor de control i seguiment.
 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana