Onda dóna la benvinguda a l'estiu amb prop de 500 participants a l'Escoleta d'Estiu, una iniciativa promoguda per l'Ajuntament per oferir activitats educatives, esportives i de lleure durant les vacances.
L'edició 2026 de l'Escoleta d'Estiu, impulsada per l'Ajuntament d'Onda a través de la Regidoria d'Educació, s'estendrà fins al 4 de setembre i proposa una oferta de qualitat per facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral.
Des de primera hora del matí, els nens i nenes inscrits han iniciat les activitats previstes, a diferents espais municipals, amb propostes adaptades a les edats per promoure aprenentatge i convivència.
La regidora d'Educació, María Ojeda, va destacar la participació elevada i va afirmar que reflecteix la confiança de les famílies en aquest recurs, que combina diversió, aprenentatge i convivència.
L'Escoleta d'Estiu es desenvolupa a diversos espais municipals: el Pavelló Municipal acull les activitats esportives; el Museu de la Rajola proposa ceràmica; i el CEIP Mestre Caballero acull modalitats esportives i temàtiques orientades al joc, l'experimentació i la participació. La iniciativa està adreçada a alumnat des d'Infantil fins a 6è de Primària i busca fomentar valors com l'autonomia, la companyonia i el respecte, mentre facilita la conciliació durant les vacances.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: