La Fira d'Onda 2026 presenta un cartell musical de primer nivell amb La Pegatina, Los Rebeldes, Álvaro de Luna i Marta Santos
L'Ajuntament d'Onda ha presentat el cartell musical complet de la Fira d'Onda 2026, que reunirà artistes de primer nivell com La Pegatina, Los Rebeldes, Álvaro de Luna i Marta Santos, així com els espectacles de les orquestres Panorama i La Tribu.
La programació es desenvoluparà entre el 17 i el 24 d'octubre i combinarà concerts d'artistes nacionals, espectacles simfònics, grans orquestres i propostes festives per atraure veïns i visitants durant la gran setmana de les festes.
Durant la presentació, el regidor de Festes i Tradicions d'Onda, Sergio Puig, va destacar que l'Ajuntament i la Junta de Festes han treballat per dissenyar una programació equilibrada, variada i atractiva. S'ha configurat una programació musical de qualitat, amb artistes de diferents estils i propostes per a públics de totes les edats, i la Fira és un dels moments més esperats de l'any, amb la música com a un dels seus grans protagonistes.
Sis grans cites musicals: la programació arrancarà el dissabte 17 d'octubre amb el concert gratuït de La Pegatina al Recinte Multiusos, dins de la nova gira; serà el seu únic concert a la província de Castelló.
L'endemà, el Teatre Mònaco acollirà la proposta Los Rebeldes Simfònic, que fusiona la banda liderada per Carlos Segarra amb l'Orquestra Simfònica de la SAMVO i la participació del saxofonista Dani Nel·lo, oferint una experiència entre rock i música simfònica. La venda d´entrades, horaris i canals d´accés s´informaran properament a través de les xarxes oficials de la SAMVO i de l´Ajuntament.
Dimarts 20 d'octubre serà el torn de l'Orquestra Panorama a la nit del Sopar de Fira, un dels espectacles musicals més multitudinaris del panorama nacional. La formació actuarà a la plaça Miralpeix amb un muntatge de gran format i accés gratuït.
El dijous 22 d'octubre l'Orquestra La Tribu clourà la tradicional nit de disfresses, amb muntatges espectaculars i un directe pensat per a tots els públics.
La recta final de la programació arribarà amb dos noms destacats: Álvaro de Luna actuarà el divendres 23 d'octubre al Recinte Multiusos i Marta Santos tancarà el cartell el dissabte 24 d'octubre. Marta Santos, sevillana, suma més de 2,3 milions d'oients mensuals a Spotify.
Remitido | Fotografies: Remitido
Amb la col.laboració de: