Onda: Eugeni Alemany omple de rialles el Teatre Mónaco d'Onda


 
La Plana al Dia | Onda | General | 09-09-2023
 

El Teatre Mónaco d'Onda s'ha omplit de les rialles de més de 600 assistents amb l'actuació del carismàtic humorista i presentador Eugeni Alemany, dins de l'aposta del consistori per promoure la cultura i oferir espectacles de primer nivell.

Eugeni Alemany, conegut per la seua carrera com a presentador de televisió en les principals cadenes nacionals, com TVE, Telecinco, Antena 3 i Cuatro, així com en les autonòmiques Canal 9 i À Punt Mèdia, ha fet vibrar al públic ondense amb el seu espectacle 'A ningú que li passe'.

El monòleg còmic, cofinançat per l'Ajuntament d'Onda i l'Institut Valencià de Cultura, va abordar una varietat de temes, des del caràcter i les costums valencianes fins a les experiències de la vida quotidiana que Eugeni comparteix a través de les seues xarxes socials. Amb un humor fresc i perspicaç, l'artista va connectar immediatament amb el públic, creant un ambient de rialles contagioses i complicitat.

Però Eugeni Alemany no va estar sol en l'escenari; li va acompanyar el seu entranyable personatge, Zuleima Gonzáles, creat per ell mateix i que ha guanyat un lloc especial en el cor del seu públic. Les ocurrences i la simpatia de Zuleima van afegir un toc únic a l'actuació, provocant carcajades i aplaudiments.


 
Amb la col.laboració de:
la conselleria d'educació, investgació, cultura i esport.
Generalitat Valenciana